DİNLEMEDİ [Günay Tulun]

Dün,
Kadehlerde durmayan sarhoşluğu sevginin,
Gitmeyen hayalinle sislendirdi Boğaz'ı.
Yalnızlıktı beni saran duygular,
Dile gelmedi.  

Dün,
Sensiz ışıklarında Nakkaş Tepe'nin,
Sessiz bir şarkı dökülürken sulara,
Ötelerde bir yerdeydin biliyorum, 
Kaybolan geceye sordum; bilmedi. 

O İstanbul gecesinde,
Kıskanç sevgimin kollarındayken hayalin,
Derdimi sundum evrene;
Beni dinlemedi.



Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri

Hiç yorum yok:

*SESSİZLİĞİN SESLERİ SANAT GALERİSİ SERGİLERİ İÇİN TIKLAYIN