SAYONARA [Günay Tulun]

O denli açıktı ki sana kollarım 
Görmese de hissetti görmeyen gözler.
O denli söyledim ki sana sevgimi
Özlemime şaşırdı özlemli sözler.  
Duygularımı alıp sunarken bir bir
İçimde kükreyen yanardağlarla 
Sevgi sözcüklerimden taşsa ne olur
Kıyamazdı yüreğim, hep seni korur.
İstanbul'un çiçeksiz gecelerinde
Demet yapıp sunarken sevdamı sana
Anlamsız sorular çığ olup iner
Kahrolur şaşardım, "Ne diyor?" diye... 
Önemli olan tek şey gerçekten yalnız sensen
Ve seni bekleyen gelecek önemliyse
Şu an yaşadığımız anlamsızsa gerçekten 
Ne anlamı olacak varlığımın, önünde...
Yanında ben varken "bir gün"den bahsedersen
Sevilirken delice, hâlâ yalnız "ben" dersen
Sevmeyi öğrenirken, önce kendimi dersen
Ne anlamı kalacak varlığımın, içinde...
Kasırga gibi geçen, seninle mutlandığım
Ölümsüzlüğe koşan sevgiyle bağlandığım
Yüzlerce kez yaşanan tutkuyla dolu günün 
Hatırına sevgilim, artık arama beni.

Günay Tulun 
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri

Hiç yorum yok:

*SESSİZLİĞİN SESLERİ SANAT GALERİSİ SERGİLERİ İÇİN TIKLAYIN